Drömhem

Mådde halvdåligt under hela förmiddagen, ni vet så där jobbigt halvdålig. För dålig för att kunna gå ut eller göra något ordentligt men inte tillräkligt dålig för att bara kunna ligga och tycka synd om sig själv. Det blev bättre tillslut i varje fall och jag kunde åka hem till Linda en sväng på kvällen.
Följde med Christoffer till grannen förut, Christoffers bästa vänns mamma bad honom elda i huset medan dem är på fastlandet. Har aldrig varit med om att jag blivit så avundsjuk på någons hem, kände mig nästan lite knäpp. Har aldrig varit inne i huset förut och jag tyckte det var så spännande att få se hur det ser ut på insidan eftersom jag varit på gården så många gånger. Helt förälskad blev jag, det var som byggt och inrett för mig! Nu känner jag mig nästan lite olycklig bara för att jag tänker på hur liten chansen är att jag ska kunna få bo så.
 
Imorgon blir det Visby med Josefin på förmiddagen om kroppen tillåter (vilket jag tyvärr inte tror) sedan ska jag hämta bror min efter skolan och åka med honom på skyttet.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0