Vinkväll igår, bra dag idag

Precis som Fanny kommenterade i mitt förra inlägg är vi verkligen varandras motsatser då det gäller viktnedgång. Fanny som redan är superskinny kämpar med maten för att inte gå ner mer vilket är svårt när man går på diet, i vårat fall är ju dieterna inte satta för viktens skull utan för uretritens skull. I mitt fall ser jag viknedgången som något positivt jag får på köpet! Inte för att jag är överviktig utan för att jag tycker att jag har några kilon som gärna får försvinna.

Josefin kom hem till oss igår kväll och vi passade på att ha en vinkväll för oss själva när Christoffer var på läger med de andra killarna. Idag mår jag faktiskt ganska bra! Varit hemma hos familjen en stund, visade upp min balklänning och studentmössa, hämtade massa glas och muggar som det råder stor brist av här i lägenheten! Om någon timme kommer nog Christoffer hem och då är tanken att vi ska åka till Fårö, göra en liten utflykt bara vi två och det var faktiskt Christoffers idé! Tanken var att jag skulle få lite annat att tänka på, nu har jag haft sån tur att jag mått ganska bra de senaste dagarna så jag har klarat mig bra ändå men det är roligt att göra något anorlunda någon gång också.

Diska, plugga, svara på mail, fixa bild till bloggen. Prioriteringsproblem..

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0