Så gick det på Judas konsert

Försökte läsa igenom allt jag missat ordentligt nu och jag inser som först nu hur lätt det är att råka missa saker om man inte kollar ordentligt och skriver varje dag, vilket såklart är mitt mål, att vara aktiv med bloggen varje dag, men ibland hamnar ju annat emellan och man tappar saker man för en stund sedan hade i huvudet. Så, om det nu skulle vara så att ja missat svara på något som någon av er väldigt gärna vill att jag svarar på, tro inte att jag medvetet struntat i det, tjata lite extra bara så jag vet att jag missat något! :)
Tur vi har Fanny som håller koll och svarar på allt som ska svaras på!

Jag var jag ju som sagt på Judas Priest konsert på hovet i Stockholm för några dagar sedan med Christoffer, hans syster och hennes kille. Jag var så nervös och orolig över att jag skulle förstöra allt genom att bli sjuk, skulle ju lixom inte vara något förvånande... vågade inte gå på toa i fall det skulle sätta igång något så höll mig tills jag inte ens kunde nudda blåsan utan att typ kissa på mig. Det var svårt med kolhydraterna när man inte kan laga sin mat själv så fick fuska och hoppas på det bästa och vet ni vad, det gick bra! Under själva konserten började jag känna av det men det var inte mer än att jag kunde stå ut med det. Något som var lite trist var att den goda frukosten på hotellet som alla såg fram emot var ju inte något jag kunde se fram emot på samma sätt. Det är ju frukosten som är den stora grejen med att bo på hotell men om man inte får äta socker, kolhydrater eller mjölkprodukter... ja, då finns det inte så mycket kvar av en hotellfrukost. Man kan väl knappast få bättre frukost än på Clarion heller, vilken förlust! Jag fick må bra i alla fall, det var huvudsaken och poängen med det här inlägget som som vanligt spårar ur i en hel bok.

Nu vet ni det i alla fall, nu ska jag börja skriva svar på frågor!

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0