En bra dag

Det var absolut inte dig jag menade Veronica :)

Idag har trots allt varit en bra dag! En dag utan smärta! Helt otroligt, för bra för att vara sant..  Har känt mig lite ledsen under dagen, känt att allt varit väldigt tungt. Det blev bättre efter att jag kommit hem dock och just nu känner jag mig stark igen. Behövde den här dagen. Kunna pusta ut lixom, ta en paus och låta kroppen vila från allt. Ta nya tag.

Christoffer var hemma efter jobbet och åt, sen körde jag bort honom till Hjalmar då pojkarna skulle ha fotbollskväll i kväll. Glad att han kan få tänka på annat och samtidigt veta att jag sitter hemma och mår bra för en gångs skull! Det är han värd. Mer värd än någon annan just nu.

Jag ska börja med akupunktur tänkte jag. Har nyligen mailat lite med en urolog och han tyckte absolut inte att jag skulle vänta trots att jag är uppe i en annan behandling nu. Så så får det bli! Ska boka tid imorgon!

/Jeannie


Kommentarer
Helena

Hej!

Jag är ännu en av alla som drabbats av den här pestsjukdomen, även om min katarr verkar vara väldigt mycket lindrigare än era. Jag vill bara säga TACK för att ni orkar berätta. Det är så skönt att känna att jag inte är ensam. Det känns hopplöst och jobbigt, men om ni orkar trots att ni verkar ha mycket värre symtom än jag ska väl jag också klara av det här :)



Stor kram!

2012-04-19 @ 08:52:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0