Middag igår

Jag mådde såklart dåligt när bussen in till stan gick så jag bestämde mig för att vara hemma så länge som möjligt och vila, hålla mig ordentligt varm och dricka mycket sedan ta bilen in till middagen. Blev mycket bättre fram till kvällen och det kändes skönt att slippa sätta sig på en buss och hoppas på det bästa.

Kvällen blev toppen! Elin & Sam, Nelly & Joel, Sandra & Filip, Lisa och jag var på middagen. Hade jättetrevligt och åt gott! Sedan tog vi oss till bowlingen där Anneth, Annie & Jesper väntade. Jag vann nääästan, Jesper gick om mig med några futtiga poäng i sista minuten! Åkte hem till Elin & Sam efteråt, rökte vattenpipa och drack. Jag var nykter dock. Killarna hade skittrevligt tillsammans och jag känner att jag fortfarande är lite bitter över att Christoffer inte kunde följa med. Hur som haver hade jag en underbar kväll med underbara människor och jag fick må bra! Var hemma vid elva, då satt Christoffer, Oskar, Jakob och Robbin framför Fifa. Tjoho ;)

Chistoffer väckte mig för en timme sedan, då hade jag trängningar men ingen smärta. Får se hur det går resten av dagen. Inga tårar fälda på två dagar, känner mig lite, lite starkare..

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0