Två liv, en blogg

Någon utav er som läser Fannys blogg kanske har lagt märke till att bloggen ändrats lite, det är jag som är den skyldiga till det! Jag heter Jeannie Olsson Frisk och har samma sjukdom som Fanny, kronsik Uretrit. Fanny föreslog då jag tog kontakt med henne för ett tag sen att vi kunde blogga om sjukdomen tillsammans och på så vis kunna samla ännu mer viktig information om denna sjukdom som ännu inte är särskillt uppmärksammad.

Därför kommer ni nu kunna läsa om både Fannys och min vardag med kronisk Uretrit.

Tänkte börja skriva lite om mig själv men klockan och jag är inte riktigt överens om det fick jag se nu, ska till Visby på läkarbesök om en stund. Hinner säkert skriva mer ikväll!

kram på er


Kommentarer
veronica

men hej, är ni också gotlänningar?

2012-04-10 @ 18:06:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0