Tillbaka igen

Åh vad mycket jag vill skriva nu! Så många kommentarer ni skickat som jag vill svara på, så mycket som händer med min kropp efter koständringarna osv. och så hinner jag inte skriva något!! Har lovat min vän Marie att cykla ner till henne om en stund. Sen orkar ni väl ändå inte läsa något monsterinlägg som täcker alla dem här dagarna jag inte skrivit något Haha. (Jag har varit i Stockholm på konsert så därför har jag inte haft tillgång till dator)

Det finns dock några få saker jag vill säga nu på en gång när jag har chansen!

Veronica, jag är så ledsen, det gör mig väldigt ont att läsa om att din Uretrit kommit tillbaka. Jag förstår precis vad du menar med din ångest. För mig hör uretritkänningarna och ångest ihop, du är absolut inte ensam! Jag ska skriva mer om det här med uretrit och ångest så fort jag får tid!

Det gör mig otroligt glad att se hur mycket som hänt under den här lilla tiden då jag inte tittat in på bloggen. Åh vad glad jag är över att vi kan hjälpas åt!

Hur som helst är jag ju tillbaka nu och har hur mycket som helst att skriva! Christoffer och jag satsar nog på en hemmakväll i kväll så då lär det hinnas med en del bloggande förhoppningsvis!

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0