Hopplöst

Ligger i soffan med flaska och filt. Brukar ha min vetekudde men jag råkade tappa ut glaset med vatten i mikron över den.. började gråta över bara det. Allt känns så hopplöst. Var hos min läkare idag och han konstaterade än en gång att han inte har någon aning om varför jag är den enda av hans patsienter som inte visar några tecken på förbättring. Vi ska pröva en behandling till och det innebär att jag får silverklorid insprutat i blåsan två gånger i veckan i fem veckor. Silverklorid är bakteriedödande. I ärlighetens namn tror jag inte det kommer hjälpa mig heller. Känns bara inte så.

Har riktigt ont just nu samtidigt som jag har kraftiga trängningar.
Glömt bort igen hur det känns att vara frisk

/Jeannie


Kommentarer
Anonym

stackare. jag önskar det fanns nåt jag kunde göra :(

har du provat att smeta in lite babyolja där nere? ingen större grej som lär hjälpa dej men kanske underlätta en tusendel. tycker verkligen jättesynd om dej. kramar

2012-04-16 @ 19:31:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0