Läka på naturlig väg

Nu är det bara två dagar kvar tills jag ska till kvinnan i Visby som arbetar med naturläkemedel. Så spännande! Längtar verkligen! Jag har blivit mer och mer inställd på att jag vill läka uretriten på naturlig väg, jag vill lägga ner hela min själ i ett sådant arbete hellre än att fortsätta be om massa olika smärtstillande. Jag hatar smärtstillande.. bara massa kemiskt skit du stoppar i dig för att slippa känna något som din kropp försöker tala om för dig. Samtidigt så är vi många som behöver det som en sista utväg och så får det vara tills jag verkligen gett detta en chans!
 
Idag har jag möte inom Forever Living, äntligen lite jobb! Ska ut till Vallstena till en gammal klasskamrat jag umgicks med mycket på gymnasiet. Ska blir riktigt roligt! Sen får vi se vad kvällen bjuder på, hittar säkert på något med Linda. Är fortfarande riktigt förkyld, huvudvärk och känner mig matt men mår ändå bättre än i lördags så jag tänker inte sitta inne och tycka synd om mig själv så länge uretriten håller sig borta. Känner mig glad idag och vill göra något klokt av dagen!
 
Hoppas att ni också får ut något bra av den här dagen!
 
/Jeannie


Kommentarer
maria

Hej tjejer!

Jag är inne på helt samma spår som dig Jenny, jag kom på IFD dieten då jag googlade efter mat som hjälper mot inflammationer.

Har skrivit ett inlägg på min blogg om just denna dieten jag tänker prova på. Gurkmeja är tydligen oxå jättebra för oss!

Svar: Läste ditt inlägg och det verkar intressant! Skulle absolut kunna tänka mig att boosta kroppen på det viset! /Jeannie
Jeannie Olsson Frisk & Fanny Karlsson

2013-08-20 @ 11:23:52
URL: http://mitt-liv-med-uretrit.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0