Bra dag med mycket gjort

Linda och Nandie var på filminspelning hela dagen idag så inget jobb blev av, istället tog jag tillfället i akt och pluggade större delen av dagen. Fick mycket gjort här hemma då jag mådde bra och tog mig till och med ner på gymmet en sväng med Jeffrey. Har haft uppehåll med träningen nu när jag varit sjuk i omgångar och sen har det varit svårt att komma igång igen. Nu känner jag äntligen att motivationen börjar komma tillbaka!
Åt god middag med Christoffer och gick ner till Jeffrey senare under kvällen för lite social tid med honom och Linda! När jag kom in låg min katt Angus i knät på Linda och Jeffrey förklarade att han smitit in när han varit ute och hämtat öl, nackdelen med att bo granne med sina vänner. Ofrivillig delad vårdnad.
Imorn vankas det jobb och nu har vi mycket positivt på gång! Nya tillgångar och nya vägar, underbart!

Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0