Besvikelse

Mår väldigt, väldigt dåligt ikväll. Har fruktansvärt ont, kan i princip inte gå och ser en lång natt framför mig. Började gråta av besvikelse, jag har mått så otroligt bra de senaste dagarna och jag började leka med tanken att det kan ha med mina ändrade frukostvanor att göra. Frukost utan gluten osv. Det värsta är att vi har planerat morgondagen sedan två veckor tillbaka, planerat att åka ut till Sara på Fårö allihopa och ha kul. Som jag mår ikväll tror jag inte att jag kommer kunna följa med... jag vet ju inte men kommer nog inte bli så pass mycket bättre tills imorgon.

Christoffer är världens gulligaste och diskuterar teorier om hur jag ska äta och dricka för att på olika sätt testa om det kan bli bättre. Säger att jag inte ska snåla på det som kan få mig att bli bättre, att han ser till att det finns hemma. Mitt fina hjärta!

/Jeannie


Kommentarer
Linnéa

Vad fint att du har en kille som Christoffer! :) Som förstår :)

Svar: Ja, allt blir så mycket lättare att gå igenom när han finns nära! :)
Jeannie Olsson Frisk & Fanny Karlsson

2014-03-13 @ 22:01:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0