Företag

Har inte blivit mycket skrivande på sistone, ber om ursäkt för det!
Denna gång har jag faktiskt något att skylla på! Jag och två vänner håller på att starta företag vilket kräver enormt mycket arbete om vi ska hinna klart till våren. Vi arbetar med företaget 4-6 timmar om dagen mån-fre. Än vill jag inte riktigt dela med mig mer av företagsplanerna, inte fören vi har fått igenom alla tillstånd osv. men just nu ser det väldigt just ut, även om vi haft många hinder på vägen! Allt känns verkligen jättebra och jag längtar till uppstartandet, det kommer bli slitigt men minst lika roligt!
 
Idag blir det planeringsmöte som vanligt, hemma hos Nandie tror jag. Sen i eftermiddag ska vi ta bussen in till Visby för att fira Maria och Anna som fyller år idag och om en vecka. Förfest hos Anna, sen Munken. Vi har klass 1 varning på Gotland idag så hoppas bara bussarna går och att strömmen stannar! Har inte varit på krogen sedan i somras så ser verkligen fram emot kvällen!
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0