Some news

Okej, mindre panik över skolan nu. Ska försöka ringa Komvux imorgon och försöka lösa det här på något sätt.


Har bokat tid på kvinnokliniken nu! Om 2 veckor ska jag träffa en läkare, och då bestämma om jag får göra en titthålsoperation i syfte att diagnotisera endometrios. På sköterskan jag pratade med i telefon lät det verkligen inte omöjligt att jag skulle få göra en sån! Håller tummarna.
Endometrios.. Om jag nu skulle ha det, hur skulle det kännas? Kroniskt sjuk är man ju även då, men det är jag ju redan. Skillnaden är att det finns lindring, och att de skulle ta min smärta på mer allvar. 60% chans att jag är steril. Och även om jag inte är det så är sjukdomen ärftlig. Det känns faktiskt helt okej också. Jag är ju inte särskilt sugen på barn, och om jag blir det går det ju att adoptera.

Har även bokat tid hos tandläkaren, så jag kan skaffa det där tandabonnemanget. Det kommer bli dyyyyyyyrt, med tanke på hur hemska tänder jag har.

Sist, men inte minst: Bostadstilläggsansökan är hittad! Nu kan den skickas in, äntligen!

Gårdagen var trevlig, även om jag hade väldigt ont stundvis.

/Fanny


Kommentarer
maria

Hoppas det går bra fanny och att du äntligen får en bekräftan och framför allt smärtlindring! Du är en inspirationskälla för oss alla tjejer.

Keep it up :) och du de med barn är jag sjäv inte så sugen på just nu djur, hundar, katter är så mycket bättre ett alternativ iaf

Svar: Tack så otroligt mycket!Jag tror själv att jag kan bli lika lycklig med ett gäng katter som barn! :)
/Fanny
Jeannie Olsson Frisk & Fanny Karlsson

2013-09-05 @ 16:19:25
URL: http://mitt-liv-med-uretrit.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0