På bra humör

Hej alla fina!
Såg att Birgitta skrivit ett inlägg nu, kul att höra att hon har flyttat till Portugal och ba lever livet. Birgitta, grattis till din förbättring. Jag är så glad för din skull!

Tänker mycket på endometrios just nu. VIll att det ska vara det, vill att det inte ska vara det.
Tänker på skolan också. Hur ska jag hitta ork att fixa det?

Men samtidigt är jag glad. Det brukar sluta så. Jag brukar alltid bli glad tillsist, och nu är jag det.
Har rätt ont, och dessutom en migrän som inte riktigt gått över. Jag tänker skita i det och ha några hemmaspatimmar nu!

Kram!

/Fanny


Kommentarer
Linnéa

Hej Fanny, har nyss fått en medicin som heter Betmiga som ska vara bra mot trängningar. Har ni någon erfarenhet av denna medicin, du eller Jeannie? Känner lite rädsla för att ta den, är rädd att jag inte kommer klara mig utan medicin i framtiden utan att uretriten kommer att vara beroende av att medicineras med detta :/

Svar: Jag har inte ätit den medicinen förut, men jag har läst om den på fass och den verkar tillhöra samma kategori medicin som Ditropan gör! Har skrivit ett inlägg om Ditropan här:http://urinrorskatarr.blogg.se/2012/march/ditropanoxybutynin-2.html
Om det är som jag tror att det är så borde du inte bli beroende, utan bli bättre av det bara:) Se upp med muntorrhet och sånt, och har du otur kan du ha lättare att få UVI. Lycka till! :)
/Fanny
Jeannie Olsson Frisk & Fanny Karlsson

2013-09-08 @ 16:27:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0