Fridfull

Igår hängde jag med Alfred och såg halvskräckis (I am legend, inte så läskig film egentligen, haha, men vi satt på nålar :D) och mådde rätt okej! Nu på morgonen har jag haft det relativt bra också. Mycket molsmärta, men väldigt lite trägningar!
Ingen ångest på över ett dygn. Känns underbart! Tog tag i massa papper i morse, har nu lagt in bostadstilläggsansökan i kuvertet, ska bara postas! Kollat över ekonomin överhuvudtaget, har nu stenkoll på fasta avgifter. Det känns faktiskt jättebra.
Nu sitter jag och vilar medans de jag umgås med tar en långpromenad. Det kändes inte ens jobbigt att tacka nej till att följa med, jag är som i sinnesro med min kropp just nu.

Imorgon är det kyrkoval, jag hoppas att ni tar er den lilla tiden till att rösta! Med tanke på att det är så få som röstar i det valet, så är det ännu viktigare att rösta så att inte fel partier får makt. Kyrkan KAN ju om det går dåligt bli rasistiskt influerad, vilket enligt mig vore en mardröm..
Att kvinnor får vara präster, att homosexuella får gifta sig, det är saker som partier inom kyrkan påverkar, så det är ju viktiga saker som påverkar många!

Jag är glad. I ro.


..fast saknar dig Linnea! :)

/Fanny


Kommentarer
Linnea

Snuttis! <3 saknar dig massor!!!

Svar: hihihi <3
Jeannie Olsson Frisk & Fanny Karlsson

2013-09-15 @ 00:00:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0