Yay! :)

Ååh! Idag kom fina Rakel förbi med blåbärsmuffins åt mig, och hade tänt 20 små ljus på en av dem! Hihi, blev hur megaglad som helst!

Idag känner jag att jag kommer få saker gjorda. Så länge jag sitter ner.
Är oerhört trött (en bra natt efterfrågas) men ändå lite peppad på att få saker gjort. Har diskat en del. Idag tänkte jag fortsätta diska, sedan tänkte jag å Arvid fara ner till systemet (premiär för mig, hihi!) och sen kanske göra cheesecake eller nåt annat gott! :) 
Det kanske inte låter som jättemycket för er, men för mig är det en liten biggie. Ska bli skönt att få saker gjorda.

Har kollat på massa katter på djurskyddets hemsida, och läst på jättemycket om att vara jourhem, och ÅÅÅH jag vill så gärna!
Hoppas vi borrar klart i helgen.

Kram!

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0