Men NEJ

Ännu en sömnlös natt. Helt slut.

Sitter just nu med jättemycket trägningar, som sitter typ längst ut i urinröret. Ibland känns det som att smärtan påverkas mer utifrån när den sitter lång ut, men ibland är det inte så. Ibland kan kyla/rörelse vara värst när smärtan är längst in. Nåja, idag så känns den sjukt lättpåverkad, men typ bara åt det negativa hållet. Jag fryser lättare än vanligt, och värmen hjälper inte. Varenda steg jag tar gör jättejätteont och får mig att vilja springa till toan ännu mer.

Om lite mer än 1 timme är det tänkt att jag ska hoppa på cykeln, cykla i 10 minuter i den här kylan (det är frost ute nu) till kuratorn i stan. Jag vill verkligen, verkligen dit, jag behöver det, men mår jag såhär då så kan jag inte fara.
Kom igen kroppen!

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0