Magsmärtor

Först tar vi det positiva!
Jag har bokat flyg upp till Umeå i början av november, så om bara någon vecka åker jag upp för att hälsa på Fanny!! Längtar verkligen! Känner att vi båda behöver lite stöttning från varandra, nu är det dags igen helt enkelt!
 
Nu det mindre positiva då..
Fick ont i magen igår precis när vi gått och lagt oss, lyckades somna men vaknade med ett ryck klockan fem i morse av en skärande smärta i magen. Första tanken var att det kanske var något jag ätit och att det säkert skulle gå över men det gjorde det ju naturligtvis inte. Ganska snart efter att jag vaknat av magsmärtan kom ju uretritsmärtorna också såklart och som att inte det vore nog blev jag illamående och fick spänningshuvudvärk. Har fortfarande väldigt ont i magen och kan inte fatta vad det kommer i från. Så fort jag rör på mig börjar det skära i magen. Jag har alltså suttit och låtit tiden gå hela dagen, ångesten har smugit sig över mig ett par gånger. Det är det värsta jag vet, att vilja och behöva göra en massa saker men att inte kunna!
Har gått upp i arbetstid denna vecka också och det har ju som ni säkert förstår inte gått allt för bra. Hoppas på att det blir bättre nästa vecka!
 
Imorgon hoppas jag på att kunna jobba och sen åka in till Visby för behandling! Hade verkligen varit skönt att ha en "bra" dag då jag inte haft det på ett tag nu.
 
/Jeannie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0