Lindas resa började idag

Ni vet då tårarna aldrig tycks kunna ta slut, då man bara gråter och gråter utan att kunna göra något åt det. Ikväll är en sådan kväll. Jag är väldigt känslosam av mig, tänker för mycket och känner mig lätt ensam och oförstådd. Sådan har jag alltid varit. Kvällar som denna blir därför oerhört jobbiga.Idag har min närmaste vän flugit upp till Sthlm för att imorgon resa till Sydamerika. Hon kommer resa själv och kommer vara borta i tre månader.. De andra förstår inte riktigt varför jag är så ledsen, hon kommer ju hem igen osv. men för mig blir det för mycket känslor för att bara kunna sopa undan dem. Jag är jätteglad för Lindas skull men också väldigt orolig. Tårar, tårar och åter tårar. Ta hand om dig min älskade Linda, vi ses i januari! /Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0