Fredag och andra trevligheter

Idag har jag varit på vårdcentralen, jobbat två timmar och sedan haft gitarrlektion. Om en stund kommer Nathalie hem och då är planen att vi ska till gymmet sen laga middag och så småningom gå ner till Boot för lite öl och trevligt umgänge! Nathalie är en rätt så nyvunnen vän, hon har precis flyttat hit då hon är tillsammans med min granne Jeffrey som jag nämner då och då. Så otroligt glad över att vi alla här runt omkring kommer så bra överrens och att vi alla kan umgås på tu man hand.
 
Jag mår rätt bra just nu så jag hoppas det håller i sig under kvällen! Tror det kommer bli en bra fredag!
Hoppas ni också får chans att njuta av fredag och helg!
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0