Tisdag

Lycka! En thairestaurang öppnade i närheten av mig för någon månad sedan, och av någon anledning har jag aldrig kommit mig för att prova det (jag älskar verkligen thai-mat, så det är ju verkligen dumt).
Igår kväll provade jag, och OHLALA! 68 kr för en rejäl tallrik med riktigt god mat! Dessutom kunde typ hur många rätter som helst göras veganska! 
Visste ni att jag äter mest veganskt förresten? Jag har ju vart vegetarian i många år, men har på senare tid börjat tänka mycket veganskt. För att vara "hel-vegan" är det mycket att tnäka på känns det som, så jag har inte riktigt nått dit ännu. Dock vet jag ju om att det är en tidsfråga och vanesak, från början tyckte jag att det var mycket att tänka på som vegetarian. Man lär sig ju vad som är okej och inte. Det känns bra i alla fall!

Sitter just nu på toa. Somnade någorlunda tidigt igår kväll, men vaknade med trägningar ganska snart. För någon timme sedan gav jag upp och gick på toa, and here I am. Det känns ändå helt okej nu, så länge jag sitter på toan och har mitt vatten gör det inte jätteont! Nu är det bara en lång väntetid på att kroppen ska lugna sig.


2 DAGAR KVAR TILLS JEANNIE KOMMER!!!!!

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0