Hemmadag igår

Jag kom aldrig iväg någonstans igår, hade för mycket trängningar. Tappade tillslut suget på att gå någonstans också, kände mig sliten och deppig bara. Det värsta med att må sådär som jag gjorde igår, så att man bara kan sitta ner hela dagen, det är att man aldrig blir trött. När det sen blir kväll eller natt så är man ju inte trött bara för att man inte gjort något på hela dagen.
Just nu mår jag inte heller bra. Jag mår absolut inte jättedåligt och har heller inte jätteont men om jag sätter igång med något kommer det bli värre. Så min plan idag är att få må bra efter ett och då ska jag hinna med att ta en promenad, fixa ett arbetsmöte med Nathalie, kanske baka något och bjuda folket på fika?
 
Fyra dagar kvar till Umeå!! ♥
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0