Utflykt på Fårö med lillebror

Idag har min bror fått körkort! Underbart skönt då jag tar förgivet att jag och tjejerna har skjuts tills och från krogen ett bra tag framöver! Haha! Min yngsta bror var hos mig idag som vanligt och vi gjorde en utflykt till Sudersand på Fårö. Visste ni att Sudersand klassas som en utav världens finaste stränder? Sudersand som jag har spenderat alla mina somrar vid sen många år tillbaka och som finns två mil ifrån mig. Hur Coolt är inte det?

Idag har också min käre vän Nandie fått jobb på en knäckebrödsfabrik här i Fårösund. Spännande och anorlunda!

Resten av dagen har jag tvättat, diskat, städat, druckit kaffe med Linda och André och lagat middag till mig och Christoffer. Inte fullt lika spännande men dock en helt okej dag! Hade trängningar i morse, blev bättre efter att ha druckit två muggar te, sen har det hållit i sig fram tills nu ungefär. Har ändå bara lite trängningar. så jag känner mig superglad över att få må så bra!

Imorgon ska jag baka, ha gitarrlektion med lilla Alexandra, träna med Linda och sen fixa med hennes inspelningsutrustning. Är så himla sugen på att spela in något!
 
Här är en inspelning som Christoffer och jag gjorde för ungefär två år sedan.
http://www.youtube.com/watch?v=8q1OYqnAwEg

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0