Trött

I natt sov jag ingenting. Inte en enda minut. Jag vägrade ta upp datorn och försökte verkligen somna heela natten, men det gick verkligen inte.

Kom i alla fall ut i onsdags på grillningen, men fick ta det lugnt. Det var mysigt.
 


Igår var en slappardag i dess esse. Tog det jättelugnt. Hade väldigt ont på morgonen, sov kasst igår också. Det blev dock bättre ju fler timmar som gick.

Idag ska jag försöka städa, och har lovat att träffa Anneli och Anna sedan. På kvällen ska jag mysa med Filip och Arvid. Frågan är ju om jag orkar NÅT av det, är verkligen helt slut. En dålig natt till så kommer jag knappt kunna stå upp.

Jag är inte deppig eller så dock, bara helt slut. Min kropp samarbetar inte överhuvudtaget.

Zzzzzz. Ska be min läkare om Imovane nu (har fått det utskrivet tidigare), jag orkar inte längre.

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0