Trevlig valborg

Äntligen är min mobil lagad och imorgon ska jag hämta den! Då blir det en massa bilder!
Jag hade en trevlig valborg igår tillsammans med Linda, Jim och Erika. Först gick vi och Christoffer ner till brasan vid hamnen, sen när christoffer gick hem så fortsatte vi till Bunge krog för att käka och ta en öl. Jag blev dålig ungefär två timmar innan brasan skulle tändas så då hann jag ta det lugnt och vila ordentligt, blev mycket bättre lagom tills vi skulle gå! Ibland har man tur.

Idag skulle jag behöva baka en massa men får nog vänta tills jag mår lite bättre.
Skulle vilja gå ut också när det är så fint väder, kanske hinner lite senare.
 
/Jeannie


Kommentarer
Mia

Å vad roligt med massa bilder!! :)

2013-05-03 @ 19:30:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0