Magsmärtor av stress

Igår kväll fick jag ont i magen igen. Men inte alls samma smärta som innan jag tog ut sprialen. Igår kändes det precis som det gjorde i lördags, då jag fick åka hem från rockfesten. Jag hade grublat ganska mycket under dagen och kände mig stressad över olika saker, precis som i lördags, så jag tror att min kropp helt enkelt börjar säga ifrån. Jag måste ta tag i mitt problem med inre stress..
 
Tillslut blev magen bättre när jag fått vila en stund så då kom tjejerna hit och drack lite öl. Blev en trevlig onsdagskväll trots allt!
 
Just nu sitter jag och väntar på att uretriten ska lugna ner sig så att jag kan åka ut till Fårö. Ska träffa Josefin en stund, efter det måste jag hem och baka ännu mer!

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0