Bråk och tårar

Jobbig morgon med bråk och tårar.
Det värsta är inte att vara kronisk  sjuk längre. Det värsta är hur mycket Christoffer måste bära och hur dåligt han mår av det. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag är inte en person som klarar av att hålla saker inom mig. Jag måste få prata, diskutera och tala om vad jag tänker på och vad som händer. Tyvärr innebär det att Christoffer då får lyssna på precis allt och eftersom det just nu händer ganska mycket negativt i mitt liv så blir det såklart jättetungt för honom. Jag försöker tänka på att inte vara så negativ men när jag kväver vissa saker, låter bli att få ur mig sådant som jag går och funderar på, då blir jag nedstämd och ledsen och det mår ju inte Christoffer heller bra av såklart.
 
Christoffer är min bästa vän och min stora kärlek. Det sista jag vill är att se honom ledsen. Att se honom ledsen pga. mig, det är så smärtsamt att orden inte räcker till.
 
/Jeannie
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0