Bra dag igår, stillasittande idag

Igår var en bra dag!
Jag hade bara lite trängningar på morgonen och det försvann innan tolv till och med. Linda, Josefin och Nandie kom hit, vi drack lite kaffe och tog det lugnt. Tjejerna ville ha munkar så efter ett tag åkte vi till affären och gick sedan hem till min granne och drack ännu mer kaffe ute i trädgården.
 
Senare på dagen när jag låg i soffan och mådde illa så kom Linda hit med världens sötaste picknickkorg! Vi har pratat så mycket om hur mysig sommaren kommer bli med massa picknik och spontana utflykter och igår hittade hon en riktig, flätad picknickkorg som hon tyckte jag kunde få! Hon tyckte dessutom inte att man ge bort en tom picknickkorg så detta fick jag hemlevererat! Finns det något annat man önskar sig när man mår lite dåligt? En spontan present utan anledning men med dess då mer baktanke!

 
Kvällen spenderade jag sen hos Linda med Nandie när illamåendet försvunnit. En mycket trevlig kväll som självklart fortsatte in på natten. Hur kan det vara att vi alltid har så jävla mycket att prata om!?

Idag har jag lite ångest över att jag fortfarande inte kunnat börja göra något vettigt. Trängningarna drar sig inte undan riktigt än. Hoppas det blir bättre senare.

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0