Värdelöst, smärtsamt liv

Smärta, smärta och smärta i alla dess former!
Har en förlamande smärta i buken som kommer i vågor. Kan inte röra mig och vill bara gråta. Nu undrar jag om det kan vara en cysta eller något liknande? Jag är så fruktansvärt orolig och ledsen över hela situationen. Det behöver ju inte vara något allvarligt, många cystor är ju helt ofarliga men när det gör så här ont, ska det kunna göra så ont trots att det är ofarligt?
 
Känner mig ledsen, ensam och nedstämd över andra saker runt omkring också. Det är något som gör ont i hjärtat. Livet känns just nu inte alls roligt, inte någonstans. Finns ingenting att se fram emot. Jag kan ändå inte göra något eftersom jag ALLTID ALLTID ALLTID ska ha ont!!!!!!
 
/Jeannie


Kommentarer
Mia

Men åå :((
Jag vill trösta, men vet inte hur, eftersom jag känner precis lika som dig..
Nej hur ska man kunna känna sig riktigt glad, eller verkligen skratta från hjärtat när man har det såhär :/
Ibland fattar man verkligen inte hur livet kan få vara såhär hemskt, det bara måste vara ett skämt eller nåt, en usel mardröm. :((
Men hoppas hoppas dom hittar felet med din mage snart!
Kram

Svar: Det ger mkt tröst att bara få läsa kommentarer som dina på det vi skriver. Det ger så otroligt mkt tröst att bara veta att någon läser och faktiskt bryr sig <3Någon gång måste ju mardrömmen ta slut. Någon gång! Vi fortsätter att hoppas!
Kram på dig /Jeannie
None None

2013-03-26 @ 05:23:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0