Trevlig kväll hos grannen

Nandie och jag kom ut så småning om ändå igår, bättre sent än aldrig. På kvällen kom tjejerna hem till mig för att dricka vin och för att se på Farmenfinalen... haha, ja vi bor på landet och vi är svennar. Senare gick vi hem till grannen, satt där och pratade om allt mellan himmel och jord till fyra på morgonen. Supertrevligt och skönt att jag fick må så pass bra som jag gjorde.  
 
Idag mår jag också helt okej. Ibland känns det som om smärtan bara ska slå till och ibland känns det som om denna dag är förskonad från den där riktigt jävliga smärtan som jag förväntar mig. Min kropp leker lite berg och dalbana med andra ord. Om en timme är tanken att vi ska hem på födelsedagsfika hos min farmor så hoppas att smärtan inte blossar upp ännu i alla fall.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0