Vänta, vänta vänta

Sitter och väntar på att min läkare ska ringa. Försäkringskassan behöver komplettering till utredningen om min aktivitetsersättning. Tyvärr är det förseningar så har ingen aning om när han ringer. Är orolig. Försäkringskassan vill veta i vilken utsträckning sjukdomen ter sig. Hur många timmar per dag jag mår si eller hur det funkar med jobb när jag mår så. Det är ju svårt även för mig att förklara.
 
Idag har jag solat och läst Lindas bok en gång till. Korrekturläst denna gång. Hon är så jäkla duktig den bruden så det fans inte särskilt mycket att rätta. Dess då mer att beundra! Har lyckats bränt mig rätt ordentligt på ryggen under tiden jag läste. Snälla, låt mig bli brun någon gång!
 
 
Imorgon ska jag äntligen få JOBBA!!!!
/Jeannie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0