Hur awesome mitt liv är + sex

Åhh, allt går så bra för mig!

I morse ringde försäkringskassan - 7800 kr i månaden kommer jag få i aktivitetsersättning från och med juli! Jag kommer dessutom få retroaktivt, ända från februari. Jippi, pengar! Jag har köpt lägenhet, en fin tvåa som jag flyttar till i augusti.. ja, ni hör! Jag kan nu börja leva vuxenlivet!
Har dessutom diskuterat konfirmation och ledarutbildning (jag är ju ledare för både och) och kommer få ta större och större ansvar, vilket jag älskar. Åh, mitt liv blir mer och mer som jag vill att det ska bli!

Nästa helg far jag till Trysunda med min fina. Ett av mina 3 favoritställen på jorden. Längtar verkligen.

Jag kommer sommarjobba på butiken när jag kan. Allt jag gör räknas som en bonus, så jag behöver inte känna panik när jag inte kan. Glad att jag får den möjligheten.


En sak som jag tänkt skriva ett tag nu är att jag löst sex-frågan!
Ni som följt med mig ett tag vet att sexet har varit lite svårt för mig, men det är numera ett icke-problem. Senaste 6 månaderna har jag verkligen lärt känna min kropp, och allt känns mindre jobbigt liksom. Jag vet hur jag fungerar nu liksom.
Ni som inte riktigt har löst sex-frågan än har jag ett tips till:
Trägningar - BIG NONO.
Molsmärta - GOGOGO!!

Med trägningar blir allt kaos. Har jag smärta i blåsan (som är smärtan jag oftast har) så går det jättebra. Sedan finns det ju en hel del teknik-tips när man väl är i the action, HÄR finns en tråd om ämnet som är jättebra! Dock är det inte tips jag behöver ta hänsyn till särskilt mycket om min smärta sitter högst upp och inte är skärande, utan bara mol. Det händer ju inte jätteofta, så tipsen är sjukt användbara!
Att inte ha gått på toa innan hjälper mycket också. Att ha några deciliter i blåsan underlättar verkligen enormt för mig, dessutom är det ju sjukt bra att kissa efteråt och då är det ju praktiskt att ha lite där.
Att inse att jag inte är äcklig bara för att jag är urinvägssjuk underlättade också enormt.

Älskar mitt liv just nu. Bra period i humöret, dålig i kroppen. De byter som av varandra :D

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0