Fullt upp

Min mobil är ju trasig och eftersom den är vattenskadad så kunde jag inte lämna den på lagning. Jag har Christoffers gamla mobil just nu och den kan jag inte ta så bra kort med, alltså har jag inget skoj att lägga upp trots att vi har gjort en massa kul de senaste dagarna!
 
På midsommarafton hade jag problem med migrän väldigt längre. Fram till kvällen någon gång mådde jag illa och hade sprängande huvudvärk, men vi åkte ändå hem till mina föräldrar för att äta midsommarmat och tårta. När huvudvärken började släppa åkte Ylva, Linda och jag ut för att plocka blommor, sen satt vi hemma hos Ylva, band kransar och drack öl. Tillslut åkte vi hem till Dannes föräldrar, midsommarfina i nybundna kransar och det blev en helt underbar midsommar! Människor i alla olika åldrar, lekar och god mat! På natten någon gång cyklade Christoffer, Linda och jag till en annan midsommarfest, hade trevligt där i någon timme och sen cyklade vi hem till Linda tsm med Dennis och André. Spelade gitarr tills solen gick upp och cyklade sen ner till hamnen, satte oss på piren och såg på soluppgången.
 
På midsommardagen grillade Linda, Christoffer och jag på kvällen och Dennis kom upp för att se på fotboll.
Igår åkte Linda, Jeffrey, Ylva, Nandie, Danne och jag till Blå lagunen för att bada och sola, så sjukt skönt! Efter det stack jag och Christoffer hem till Dennis familj på tårta och kaffe då Dennis fyllde år och på kvällen åkte Christoffer och jag ut till båten för att fiska.
Jag är så lycklig över att jag har möjlighet till att göra så mycket trots sjukdomen!
 
Idag ska jag jobba om min kropp tillåter det, sen får vi se vad resten av dagen erbjuder!

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0