Återförsäljare

Här är en bild jag lyckades få tag i från midsommar!

Nandies syster Maria, Linda  och jag.
Midsommar gick alldeles för fort, tänk att det snart är Juli månad!
 
Idag har jag jobbat mina fyra timmar, jag är jättetacksam över att jag har ett arbete att gå till efter att jag varit arbetslös så länge men seriöst, turister!!!!!
Jag undrar vad som snurrar där uppe egentligen, det kan ju inte vara särskilt mycket i varje fall.
 
Jag har mått helt okej under dagen, haft trängningar då och då men som jag ändå kunnat hantera. Är det någon som prövat att dricka björklövste? jag är lite nyfiken på det men jag vet inte vart ifrån det är bäst att beställa.
 
Nu är jag återförsäljare för Forever living också! Det känns riktigt spännande faktiskt :) Jag har gått så länge nu och mått dåligt över att jag inte kan berätta något annorlunda eller intressant när folk frågar vad jag gör nu för tiden. Hur kul är det att säga att jag fortfarande jobbar på ICA efter fem år.. Nu har jag i alla fall någonting lite roligare att berätta. Hör jättegärna av er om ni är intresserade av Forever livings produkter så hjälper jag er!

/Jeannie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0