Åka limousin

Kommer ni ihåg i lördags när jag skrev om att kvällens planer inte verkade bli vad vi först tänkte och att jag så gärna ville ha något att se fram emot. Ni kan inte ens gissa vad den kvällen senare kom till att innehålla!!
Nandie, Danne och jag blev inbjudna till en kväll i en utav Sveriges finaste limousiner, haha!
Min före detta klasskompis är tillsammans med en tjej som denna kväll fick låna en limousin som hennes pappa hyrt hit över helgen, så vi åkte runt i den, drack öl och hade trevligt!
 
 
Fina Nandie! ♥
 
Idag ska jag jobba så jag måste börja göra mig iordning! Sen måste jag in till Visby för att lämna in min mobil på lagning, tappade den i toaletten hemma hos Nandie i lördags så nu är den helt paj. Hoppas jag mår bra efter jobbet så jag hinner in!

/Jeannie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0