Marknadsdag

Idag är det marknad i Fårösund. Vi har inte så stor marknad men tycker att det är mysigt ändå, trevligt när något händer i vår lilla by! Både Linda och Nandie jobbar så jag cyklade ner med Christoffer och Danne en stund i förmiddags. Handlade godis och åt hamburgare. Ett par som är återförsäljare för Forever Living var där med massa produkter från företaget, pratade en stund med en utav dem. Trevligt att hitta andra som också arbetar med Aloe Vera här på ön!
 
Har inte mått så bra idag så här hemma och vilar medan killarna fiskar. Kanske ska försöka lägga mig ute i solen om en stund.
Har suttit och roat mig med mina naglar en stund.
 
 
Hoppas det är lika varmt hos er som det här hos oss, här är det ungefär 257 grader i skuggan. På Gotland finns det inget lagom, antingen är det fööör varmt eller så är det fööör kallt.
 
/Jeannie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0