Flytt och 30årsfest

Är det någon som jag ser upp till så är det Fanny! Så jäkla modig och stark!! Jag är ju fortfarande lite "feg", drar mig för att själv se till att jag hamnar i jobbiga situationer. Vår Fanny är verkligen en förebild för alla oss med kronisk uretrit!
 
Just nu sitter jag med en kopp te och stå kinintabletter framför mig. Är en ganska stressig dag i dag med lite stillasittande så kininet är mest i förebyggande syfte. Jag har trängningar nu men inte så farligt att det hindrar mig från något. Så fort jag känner mig klar så ska jag åka till Lärbro till farmor med familjen, hon flyttar in i nya lägenheten idag så vi ska hjälpa till med de sista och umgås nu när hon har fått det så bra! Sen på eftermiddagen blir det till att åka hem igen, göra sig festfin och gå bort till Fredriks 30årsfest för att äta helgrillat lamm och träffa massa trevligt folk!
 
Solen skiner och det är riktigt varmt ute, jag hoppas på en bra dag och att min kropp vill sammarbeta lite.
Hoppas ni får en trevlig helg!
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0