Bra kväll och bra morgon

I morse åkte Nandie, Danne, Christoffer och jag ner till Utsikten för att äta frukostbuffé, supermysigt! Älskar verkligen att kunna göra sådana spontana, enkla saker tillsammans. Tanken var att vi sen skulle åka och sola vid Blå Lagunen men efter frukosten försvann solen.. inte kul. Christoffer och jag ska nog grilla ikväll iaf, hoppas det fortfarande är varmt då åtminstone.
 
 
Igår var en trevlig kväll! Linda och Ylva hade spelning på strandcaffét på Fårö så jag och killarna åkte ut för att äta, dricka massa öl och lyssna på musik! Trodde först att jag skulle behöva åka hem efter det då jag inte mådde helt hundra men det gick bra så efter Fårö åkte vi hem till Dennis, Nandie kom dit efter jobbet och så satt vi där resten av kvällen.
 
Fan, vill verkligen sola..

/Jeannie
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0