Aloe Veravisning

Har nyss haft en visning hemma hos mig om Forever Livings produkter. Maria som är min handledare och dessutom Nandies bästa vän höll i visningen för att jag skulle lära mig hur det går till. Jättekul och intressant! Det gick jättebra också, hon är verkligen superduktig! Hon är så lugn och metodisk, tar verkligen tid till sig att svara ordentligt på frågor osv. Jag vet ju att jag har en tendens att bli alldeles för exalterad och väldigt stissig när jag pratar om något, hon är verkligen en förebild!
 
Idag har jag varit symptomfri i ungefär tre timmar. Resten av dagen har jag haft ständiga trängningar, som tur är har det legat på samma nivå i alla fall och jag har inte haft kramper. Ändå drygt när jag tänker på hur jag mådde förut, när jag var arbetslös så var jag symptomfri större delen av dagarna och mådde alltid bra på kvällarna, nu mår jag dåligt lite när som. Har trängningar större delen av tiden och har ont oftare. Men det klart, jag överlever ju. Mycket vill ha mer bara..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0