Träning, hjälp!

Den här veckan har varit hemsk. Den har verkligen varit jättehemsk. Jag har haft så ont så jag inte vet vart jag tagit vägen, och på nyår svimmade jag av smärta till och med. Jag blir så arg på mina läkare som inte vill ge mig något smärtstillande..

Dagarna innan det small till och blev olidligt mådde jag dock relativt bra. En bättre period, som var tvungen att straffas med en mycket sämre.


Jag är så träningssugen, förresten!
Jag drömde i natt att jag tränade, och är så otroligt peppad. En vältränad kropp igen är ju verkligen en dröm (innan jag blev sjuk tränade jag som en tok). Jogga är ju verkligen något jag älskar. Sätta på bra musik i hörlurarna, och bara dra iväg några kilometer på en sommarkväll. Ååh. Det vill jag.
DOCK vet jag att min kropp inte klarar av träning. Dels brukar jag få oerhört ont under tiden jag tränar, men efteråt kommer den riktiga smällen. Då får jag ett ordentligt straff. Det är så synd, eftersom träning varit en passion för mig förut. Träningen var verkligen en del av mig.

Hur har ni löst det här med träning? Har ni kommit på någon träningsform som funkar lite bättre än andra? Jogga verkar ju vara bland det värsta jag kan hitta på.. Yoga har funkat någorlunda, men jag är mer konditionsträningstypen..
Mamma och pappa funderar på att skaffa en crosstrainer, har någon av er erfarenhet av det i samband med uretrit? Det vore ju verkligen en dröm om vi skaffade en sån och det funkade bra för min kropp!
Tips uppskattas enormt!

Hoppas ni mår bra!

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0