Smärtskala

Idag har jag varit hemma och tagit det lugnt, varit halvdålig från och till men nu mår jag bra. Har skrivit på papprena om mitt sjukdomsliv jag ska ha med mig till Sophiahemmet. Har bland annat gjort en smärtskala med mina beskrivningar om hur jag känner, vad som händer och vad jag behöver i varje steg. Ganska pedagogiskt upplägg, gamla Jeannie börjar lysa igenom i sånna här grejer. Tänkte för övrigt lägga upp den här när jag kan, kanske kan vara intressant att jämföra med. Fanny kanske också skulle kunna göra något liknande?
 
Har lagat korvstroganof och ätit middag med en mycket trött Christoffer som kom hem halv fyra i natt och sen jobbat några timmar nu ikväll.
 
Läste ett talesätt på nätet i går kväll.
I wanna live, not just survive
 
Tema på bloggen i en förhoppningsvis kommande, ny, fräch design?
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0