Nervös inför Sophiahemmet

Kollar runt på Sophiahemmets hemsida för att hitta vägbeskrivning osv, vara lite förberedd liksom. Ni anar inte hur nervös jag blir när jag tänker på det, tänker på besöket på Sophiahemmet. Det finns ju så mycket som kan gå åt andra håll än vad jag önskar. Det jag är mest nervös för just nu är att min läkare inte ska ha tid med mig när jag väl är där, det har man ju varit med om många gånger, att läkarna ligger efter i chemat och måste skynda förbi vissa patsienter. Jag vill inte vara med om det denna gång, det kommer knäcka mig. Först vänta i tre månader på en tid och sedan åka ända från Gotland för en enda läkartid.
Något annat jag är nervös för är att han ska vilja göra en undersökning, det går ju inte då vi planerar att åka hem samma dag och alltså inte bokat något rum någonstans. Jag kommer med all säkerhet få ont efter en undersökning och jag fixar inte det mitt i sthlm utan att ha någonstans att ta vägen. Jag hoppas verkligen han förstår att vi måste planera en eventuell undersökning eftersom vi åker så långt.
 
Tänk att det bara är en månad kvar nu!
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0