när det inte blir som man tänkt sig

Var dålig på förmiddagen igår med trängningar, kunde tillslut börja jobba vid ett så det blev några timmars jobb ändå. Fick igårkvälls reda på att Nandie var tvungen att jobba denna natten också så det blev ingen vinväll.. fick även se att tjejerna i stan planerat vår kväll till nästa vecka och inte idag! Nu sitter jag allså här och har panik över var jag ska ta vägen denna kväll, speciellt eftersom jag mår bättre idag än igår! Hoppades på att jag åtminstone skulle få hämta Christoffer och hans kompisar på krogen i natt men nu ska tydligen Dennis tjej hämta istället. Fan.
 
Idag tänkte Christoffer fiska så jag åker med och tar en promenad eller något tänkte jag. Så fint väder ute!
 
/Jeannie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0