Min Linda

Tog en promenad med Linda förut idag, så underbart skönt att känna att man kommer ut och rör på sig! Det är ju inga power walk promenader vi snackar nu men det blir ju iaf relvativt långa promenader. Linda berättade dessutom att hon beslutat sig för att vara kvar här i Fårösund över denna sommar också och fram till i höst, jag är så lycklig över det så jag skulle kunna börja gråta. Det kom så plötsligt när hon berättade det så han inte riktigt reagera, nu däremot när jag börjat tänka på hur det skulle varit om hon beslutat sig för motsatsen, nu förstår jag hur mycket det egentligen betyder.
 
Fick också nyss veta att en lastbil har kört in i en elstolpe där Josefin bor, så nu går det inte att nå henne på ett par dagar. Känns hemskt, man blev lite bortskämd nu i början när man kunde prata med henne varje dag genom fb.
 
Eftersom jag har mått bra nästan hela dagen idag så hoppas jag på att kunna jobba imorn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0