Hopplöst

Mycket depppå bloggen nu för tiden.. Jag och Jeannie pratade häromdagen (igår?) om typ det, och kom båda fram till att vi är humörperiodare, och nu är vi båda två på sämre humör. Just nu är det mycket motgångar för oss båda. Förhoppningsvis blir det bättre snart.

Har fått hem några journaler, så att jag har dem ifall jag blir skickad till vårdcentralen av min nuvarande avdelning.
Har läst igenom dem, och jag blir så deppig. Varför kan inte läkare vara ärliga med mig?
Minns ni att jag skrev att jag hade fått en remiss till psykiatrin av helt andra skäl än min läkare sagt?
Ja, det har hänt igen, fast värre. Läkarna har ljugit för mig igen.

I min journal står det i princip med varningstrianglar att jag inte ska få något morfinpreparat överhuvudtaget, eftersom jag vill ha det för mycket och är beroende.
ÅH VAD LESS JAG BLIR.
Det känns så ovärt. Alla läkare läser igenom det där, och oavsett vad jag än säger så kommer de tro mer på en fellow läkare än på mig. Jag kommer ha extremt svårt för att få smärtstillande igen, och det är inte konstigt att de inte tar min smärta på allvar när det i princip står i journalen att jag simulerar smärta för att få smärtstillande.

Vad är nästa steg, hur ska jag ta mig vidare?
Åh.
Hjälp.

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0