Petflaska med varmvatten

Jag hade varit sjuk i 1,5 år innan jag upptäckte varmvattenflaskan och då var det dessutom inte
ens jag själv som kom på det. Det var min pojkvän som kom på idén. Därför tänkte jag bespara er lite onödigt lidande i väntan på rätt behandling. När man drabbas av en svår sjukdom och går igenom både fysisk pch psykiskt smärta är det ofta lätt att glömma bort de allra simplaste knep. Här presenterar jag det enklaste tips jag har men också det mest effektiva!
 
Många av oss med uretrit upplever att smärtorna kan mildras med hjälp av värme. Dock är det inte alltid man varken har tillgång eller möjlighet att tex. värma en vetekudde. Jag fyller alltid en vanlig petflaska med hett vatten för att sedan ha den mellan benen när man tex. sitter i soffan, ska sova eller köra bil.
 
Praktiskt att ha med sig en petflaska när man tex. reser istället för en vetekudde som inte går att värma överallt.
 
/Jeannie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0