Imorgon åker vi till Sophiahemmet

Nu börjar nervositeten komma krypandes. Imorgon åker vi till Sophiahemmet! Känns lite overkligt att jag äntligen ska få åka dit efter att ha väntat så lång tid. Idag ska det skrivas ut papper, kopieras papper och packas. Det är bara en dag vi ska vara borta men med tanke på hur viktig dagen är känns det som att ingen resa har varit lika viktig att planera som denna.
 
Nu hoppas jag av hela mitt hjärta att min läkare kommer säga "jag vill göra en utredning på dig" eller "Det här prövar vi först, sedan det och det och det" Orkar verkligen inte ta ett "tyvärr, jag kan inte hjälpa dig" till svar... Jag hoppas att alla motgångar som varit den senaste tiden har varit i väntan på medvind. Den där medvinden hoppas jag kommer imorgon!
 
Håll alla tummar för mig imorgon!
 
/Jeannie


Kommentarer
Fia

Vem ska du träffa? Har precis varit där. Fått kortison + silverklorid i urinröret. Du måste berätta vad de gör, och säger!

Svar: Åh, vad roligt att höra någon med samma sjukdom som varit där! Vilken läkare har du där? Jag har redan fått båda de behandlingarna här på Gotland, hoppas så att han kan hjälpa mig ändå! Självklart skriver jag om besöket efteråt! /Jeannie
None None

2013-02-05 @ 19:37:59
Fia

Han heter Bengt-Erik Carbin. Men de har flera. Har dessa behandlingar inte hjälpt alls? Jag är väldigt intresserad av hur de går vidare. Själv måste jag tappa mig med kateter två ggr/dygn just nu. För urinen kommer inte ut annars.

Svar: Det är samma urolog som jag ska till! Skulle så hemskt gärna vilja höra hur du upplever honom som läkare, är så nervös! Nej de har inte hjälpt alls, är därför jag söker mig till stockholm för att få pröva något annat. Okej, precis som Fanny. Hon fick också börja tappa sig med kateter ett tag
None None

2013-02-05 @ 21:20:19
Fia

Han är jättebra!!!!! Verkligen bra!!! Skriv när du varit där! Eftersom jag är precis i början av min uretrit är jag mkt nyfiken. Lycka till!

2013-02-06 @ 09:34:10
Fia

Hoppas du haft en BRA dag på Sofiahemmet idag!

2013-02-06 @ 21:33:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0