Spelning

Igår hade jag och Christoffer en spelning på en utav våra lokala pubar. Det brukar inte vara jättemycket folk där så vi förväntade oss bara att nära och kära skulle dyka upp. Tänk så fel vi hade! Det blev sjukt mycket folk, ölen tog slut, folk trängdes i hallar och pubens stackars två personal höll på att gå i bitar av stress! Ett gäng från grannorten kom dit vilket var förvånande, de brukar aldrig åka ut till oss och vi åker inte till dem. I generationer har det alltid bara blivit bråk när Lärbro och Fårösund festar på samma ställe, detta var inget undantag. Kvällen slutade med slagsmål och polis. Det enda positiva var väl att puben för en gångs skull gick plus! (trots förstörelsen).

Jag mår fortfarande avsevärt mycket bättre än vad jag brukar, detta har hållit i sig i två veckor. Så konstigt, har aldrig varit med om detta tidigare! Jag njuter av varje timme i alla fal!! På onsdag kommer Christoffer och jag få en ny liten familjemedlem också! En liten kisse på tre månader! Åh vad jag längtar!





/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0