Idag är jag svag

Trägningar, kramper, smärta.. Idag är jag liten. Kan inte göra något, vill inte göra något. Det blir inte bättre heller. Det MÅSTE bli bättre, ikväll ska ju vi på konsert!?
Nästsista dagen i Göteborg, kom igen kroppen! Håll ut ett litet tag till! Tänkte egentligen fara hemifrån innan 3 och mysa med brorsan i stan och ta någon öl och middag (konserten börjar 7), men det får jag väl skita i. Bara jag hinner fara på konserten.


Jag skulle vilja snacka lite uretrit-taktik mer er förresten!
På fredag är min operation (fixa ärret på huvudet efter olyckan). Jag får dricka litelite vatten under natten, och ska vara på sjukhuset 7.15. Jag har sagt att jag inte vill att de ska stoppa in en urinvägskateter (helvete vad ont det gjorde förra gången jag kvicknade till och hade en kateter där..), men om det börjar gå för lång tid utan att jag går på toa har de väl inget val.

Jag vill ju inte ha FÖR ont heller när jag ligger och väntar på operationen. Alltså, jag kommer ju bli sövd typ 2 timmar efter jag kommit dit eller något.

Min fråga är alltså: Tycker ni jag ska gå på toa på morgonen, eller skita i det?
Att gå på toa efter operationen när jag har ont och är groggy verkar ju allt annat än frestande också..

Lite drygt. Är inte orolig för operationen i sig. Endast över hur jag ska hantera sjukdomen när jag blir svagare, och dessutom inte kommer vara hemma och kan slappna av.

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0