..

Veckan innan operationen hade jag sovit askasst, max 4.h per natt, oftast 2h. Natten efter sov jag 2h. Natten efter det sov jag inte en sekund. Igår var jag så trött att jag höll på att svimma hela dagen. Jag var så svag att jag fick fokusera allt jag hade för att benen inte skulle vika sig när jag stod upp, det var verkligen superjobbigt.
Sjukdomen har inte skött sig galant, men inte som värst heller. Jag har bara tyckt att det är lite jobbigare än vanligt att behöva ha kramper på toan senaste dygnen. Har det jobbigt som det är liksom.

Lyckades somna till vid 19-tiden. Vaknade 23. Fortsatt vara vaken sedan dess. Nu känns det ändå som jag sovit ut, men jag inser att 4 timmar kanske inte är att sova ut. 

Jag behöver vettig sömnmedicin.

Imorgon (eller ja, om några timmar blir det ju) ska jag träffa min psykolog. Jag kommer inte orka gräva så djupt på det mötet tror jag.
På torsdag ska jag träffa psykiatrikern. Då ska jag få mitt eventella intyg till försäkringskassan. Vet inte vad jag gör om jag inte får det. Får förhoppningsvis hjälp med antidepresseiva, ångestdämpande och sömnmedicin då med.

På torsdag kommer två katter och flyttar in med oss också :)

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0